Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

VÅR I LUFTEN

Kategori: Allmänt

Äntligen börjar de kännas att sommaren inte är allt för långt bort.......Man behöver ju inte PÄLSA  på sej en massa halsdukar å trams när man sticker ut snoken genom dörren.

Barnen har varit ute hela kvällen med sina kompisar och cyklat och spelat fotboll..själv tog jag en långprommis med vovven.

Men hur suddig och hemsk får en bild vara egentligen..borde vara förbjudet att lägga ut  den.
Men de är 4 barn där som spelar fotboll i alla fall..hmm..Mobilkameraäcklel.
image342

GUD VA LYDIG
image341
Försöker ju träna lite lydnad..men jag vet inte vad de är med honom egentligen..ena stunden kan han gå fot och nästa stund tittar han på mej som om jag  är en utomjording och inte fattar ett smack.

ÄLSKAR ATT RULLA SEJ I ALLT!
image343

OCH ATT TUGGA PÅ PINNAR..SÅ KLART
image344

Kommentarer


Kommentera inlägget här: