Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

VINTERBILDER

Kategori: Allmänt

Satt och kollade på lite bilder jag tagit för ca 4 år sedan när mitt fotointresse var som störst innan de försvann av olika omständigheter...men som ni förstår så har mitt intresse vaknat till liv igen...

VILKEN BILD TYCKER NI ÄR FINAST??????
image241
image242
image243
image244
image245
image246
image247

Kommentarer

  • Mari säger:

    Åh vilka underbara foton! Det kallar jag vinter! jag gillar dom med mycket blåtonad känsla i, alltså tvåan o den sista...men alla e fina!:)

    Kram!

    2008-04-03 | 13:44:42
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Ann-Marie (Storasyster) säger:

    Vad duktig du är på att fotografera! Det tycker jag absolut att du ska satsa på. Jag tycker att den sista bilden är finast, mycket stämning i den, men alla foton är ju jättefina.:) Kram Ann-Marie

    2008-04-03 | 15:14:27

Kommentera inlägget här: