Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FÖRSTA DAN DÅ

Kategori: Allmänt

Vaknade till klockskrället i morse vid 5.45...fatta va jobbigt. Vickade på persiennerna och insåg att de va kallt som satan ute..gick till köket och drack ett glas juice.
Zingo sneglade på mej med ett öga och verkade tycka att jag va rätt galen som klev upp denna tid på morgonen..han är ju van nu att få sova åtminstonde till 10.så han hoppade upp i min säng och somnade om.


Klädde på mej och bostade tänderna..på vägen ut från badrummet mötte jag yrvakna Dennis som frågade vad jag gjorde,sedan gick han in till mitt sovrum och somnade om bredvid Zingo.
Jag ropade på zingo och sa att vi skulle gå ut..då kom han raglandes och onte alls sugen på att ta en promenad.
Gick ner för trappen och öppnade portdörren...DÄR ..möttes jag av ett gäng bananer som låg huller om buller på gräsmattan KNASIGT..undrar hur dom har hamnat där??
Jag va ute sent i går kväll och då va dom då inte där...hmm!!

In igen och få upp mina trötta barn..lyckade faktiskt riktigt bra måste jag säga.De klädde sej och sen va de bara att brassa i väg till barnens farmor och farfar..de får vara där nu tisdag och onsdag så de slipper vara på fritids innan skolorna börjar på riktigt.

Iväg till jobbet för att byta om..såg på min arbetsorder att de INTE skulle bli en ROLIG första dag..Fick börja med att STÄDA...ÅÅÅÅÅÅÅ...va drygt!!  Men de gick ju bra de med.Tillslut hade den första arbetsdagen bara svissat förbi..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: