Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK

Kategori: Allmänt

Oj..de va visst himla länge sedan jag bloggade nu...men min vecka har varit si så där med allt tycker jag...har inte mått så där förfärligt bra heller...tung i kroppen på nå vis..allt har varit jobbigt.
Nog om de..vad har jag gjort egentligen då hela veckan.Jag har ju naturligtvis badat och solat måndag tisdasg onsdag och torsdag,sen smällde de ju till och blev REEEGN.

Till min förskräckelse i morse när jag va ut med Zingo så såg jag att min fönsterruta på bilen va öppen..SUCK!!
Kom fram till att den stått öppen i 2 regniga dygn
De va ju bara att veva upp rutjäveln å se glad ut...orkade inte ens känna på sätet..men de såg ju inte precis snustort ut där inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: