Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

JULBORD

Kategori: Allmänt

Ikväll ska jag på julbord med mitt jobb...längtar faktiskt efter julmaten nu..de va ju trots allt
       ett helt år sedan man tröck i sej av allt de goda.Längtar mest efter alla sillsorter.
Vi ska käka på växbokvarn,de säger att de ska vara suveränt att äta där så de får man ju 
                 hoppas att de har rätt, för nu börjar jag bli vrålhungrig alltså.

I morgon ska jag lägga in min egna supergoda sill (mammas recept) som är sååååå god.
       Kanske att jag bakar lite oxå så de finns lite mumma att tugga på till jul.

Nu ska jag hoppa in i duschen och kolla vad jag ska ha på mej för blåsa i kväll.

                                             ♥HA DE GÖTT ALLIHOPA♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: