Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Dennis åker till Sthlm

Kategori: Allmänt

Har precis vinkat av Dennis vid Tönnebro...Härligt för honom att komma iväg en vecka och bli ompysslade av mormor och Björn..Mysigt och roligt att träffa mamma en stund..vi fikade och gick en sväng med zingo,sedan var de dax att kliva på bussen som gick 15.10.
image40

Vilka JÄTTEBULLAR de fanns att köpa,dom ska vi ha..mums!!

image41

Fin bild på mamma och zingo

image42

Goa mamma             Mamma och jag då        Helnöjd Dennis

     

Kommentarer

  • Mari säger:

    Underbart foto på Dennis i bussen det sista! Han e för härlig alltså! Och så tänker jag...där har min Blondie varit o kissat oxå en gång...o man blir knöfylld med saknad efter henne, efter Putte, barna dina, Krister o dig! Jag klagar ofta på att tiden går så fort - men ibland är det rätt skönt att den gör det! *jag låter inte ett dugg flummig va?!*

    Kraaam!

    2008-02-23 | 19:34:09
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: