Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Duktiga grabbar

Kategori: Allmänt

Imorse gick vi ut i vårsolen och städade bilskrället,den va så otroligt skitig inuti och hårig där bak i bagagen. Christian torkade inredingen och dennis ruskade av mattorna som zingo har där bak att ligga på..Zingo håller ju på att tappa all vinterpälsen,så det var ju inte bara ett hårstrå där bak som måste dammsugas upp. (I hate hår)

image38
image39

Men grabbarna var så duktiga att hjälpa mej så de gick rätt fort,Brassar nog in till stan och kör den i preemtvätten i kväll..orkar bara inte stå och tvätta den för hand

Kommentarer

  • Mari säger:

    Mäh! Kör du audi nu? Se där!:)
    Duktiga pojkarna är...o va keligt med det där isblasket som man bara halkar på överallt! Det saknar jag då inte...

    2008-02-23 | 19:30:36
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Nettan säger:

    Attans då, om jag vetat skulle jag rullat dit min bil för städning med...
    Kramen

    2008-02-23 | 23:29:47
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här: