Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

En dag som denna..

Kategori: Allmänt

Nu  är bilen tvättad..MEN..den va ren i typ 3 minuter,sen va den lika skitig igen..Suck,,stön,,pust va jobbigt de kändes då..Hann bara ut från tvätthallen så började de att regna...är de inte så jädrans typiskt min otur, att de blir på det viset.

När christian och jag hade tvättat bilen,eller HALLÅ,de va ju tvättomaten som tvättade,ja men ändå rå..så åkte vi till Holmsveden.. ni som inte vet, så är de där världens ände ligger.Dit har nämligen min goa vän Sophia flyttat med sina 3 barn,jag hoppas hon kommer på bättre tankar snart och flyttar närmare civilisationen..he he.Vi drack kaffe och barnen lekte.

Jag fick ett par jättebra och fina skor av henne,som jag blev såååååå nöjd med..Tack snälla du!!
Christian skulle ju till sin pappa igår så vi åkte hem och lagade käk(skinksnizel med pommes och bea-sås) vid 18 tiden.vi käkade ,sedan började vi spela TP...och tiden bara rann iväg och vi glömde helt bort klockan..så vi kom inte iväg till hans pappa förens klockan va 22.05..tur han har sportlov.
                                                     
                                         image52

Kommentarer

  • Sophia säger:

    Haha, håller med dig!! Det är världens ände, men fån och med imorgon så är jag i den sk civilisationen några dagar=). Varsågod för skorna, slit dem med hälsan du som ska blis å nyttig nu;). Vet en till som inte kommer i förra veckans byxor=(
    Kram på dej!
    //Sophia

    2008-02-26 | 19:34:49
  • Anonym säger:

    Från och med inte fån och med;)

    //Sophia

    2008-02-26 | 19:35:48

Kommentera inlägget här: