Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Laps care hit och dit

Kategori: Allmänt

Alltså...vi håller på med ett dataprogram som heter laps care på jobbet,vilket innebär att datorn ska räkna ut vart, hur och när vi ska komma till våra vårdtagare..en aning kompliserat att förklara men nåt liknade så funkar de.Vi ska börja gå in i detta FANTASTISKA system nu på måndag...hur kul nu de ska bli..SÅÅ,det är jag,åsa,tes och kristina som har fått den stora äran att bli så kallade LAPPSARE
Vi ska sköta detta nu med att allt funkar och såå...just nu får vi mest skäll av våra andra arbetskamrater..HMMM...inte kul alltså.                                                         
                                                         

ÅSA TES OCH SUPERTRÖTTA JAG PÅ JOBBET
            

Idag har jag och åsa suttit och "lappsat"  och de gick så braaaaa....lydde chefens order och satt i 6 timmar  med detta JÄVLAA system,sedan blev de ett litet smärre problem så glad i hågen..eftersom de gått så hiiiimla bra....vi ringde till stan till ulrika som e händig på problem....då sa hon att CHEFEN HADE GETT OSS FEL DIREKTIV...ÅÅÅÅÅÅ....gissa om jag blev glad...IIINTEEEE!!!!! 6 timmar åt helvete...GRRRRR 
Jag stängde ner skiten och hämtade dennis på skolan istället.                       

Kommentarer

  • ulrika säger:

    Tycker ni gör ett kanon jobb vettu!!! vad skulle vi göra utan er då?? kramiz

    2008-02-22 | 08:30:04
    Bloggadress: http://ulle69.blogg.se

Kommentera inlägget här: