Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Melodifestivalen 3

Kategori: Allmänt

En skål full med dumle och sura bilar och melodifestivalen...sura bilar very nice..dom har de lyckats bra med,eller vad tycker ni??

image48

Vad vi tyckte om bidragen..hmm..få se nu..
Låt nr 1:BWO..den var ju klart bäst å den gick ju vidare till globen
Låt nr 2:nja...på svenska eller engelska tack.. inge bra med andra ord
Låt nr 3:en hipp hoppande kvinnlig peps persson...blir nog bättre ju mer man hör den...christian tyckte den va BÄÄÄÄST
Låt nr 4:började bra men de blev lite för mycket opera för mej
Låt nr 5:Patrik isaksson du ee så bra
Låt nr 6:Caracola 3 sjungande smällkarameller,,blev lite för mycket bubbelgummsrock där.
Låt nr 7:Ainbusks.. jag säger bara Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Låt nr 8:Hörde jag inte ens då var jag på macken och köpte chips..sorry!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: