Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Nu får de vara nog!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

MÅSTE SLUTA ÄTA HELA TIDEN:nu får de vara nog med TUGGA TUGGA .. för min del.Har överskridit gränsen för  hur jag trivs med mej själv och min  kropp...BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ säger jag bara.Vill inte se mej i spegeln snart..kommer inte i mina jeans som jag hade i sommras..och inte mina fina tröjor HELLER....måste ju se ut som en häst..lång som jag är oxå..måste ju se enorm ut. JA, som en JÄTTE!!!!!!

Nu ska här börjas äta äpplen och morötter å annat nyttigt..den som ser mej käka SNASK ska GENAST säga åt mej att sluta TUGGA.

image56  image57  image58 

Kommentarer

  • ulrika säger:

    chokladlastbilar då??? jättenyttigt vett ja!!! kramiz

    2008-02-26 | 19:11:51
    Bloggadress: http://ulle69.blogg.se
  • Mari säger:

    Tro det eller ej, men jag har blivit av med mitt sötsug sen jag började med GI! Man kan ju bli direkt livsfarlig av sötbegär!!!

    2008-02-26 | 19:35:00
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: