Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

onsdagen

Kategori: Allmänt

Dagen började med en översovning..snoozade till 6.40..rusade upp i vild panik med jordens hjärtklappning,in till barnen och "slet" dom ur sängarna,sprang ut med zingostackarn som knappt hann kissa en skvätt,in med 2 skitsura barn i bilen och iväg till skolan,sedan fick bilen veta att den hade en motor..plattan i mattan efter bergviksvägen alltså...ja så va man på jobbet..och i tid.UNDERBAR start på dagen
image21
Apropå motor..så måste jag kolla oljan i den,bilskrället slukar ju olja på nolltid..tur Patrik måminde mej om de annars har jag väl kört tills den börjat brinna...lovar att de skall göras i morgon..FASEN..nu kom jag på att den måste ju besiktigas innan sista februari,ja,inte lätt att få en besiktningstid nu inte.Får försöka fixa de i morgon oxå då.

Tänkte tvätta i kväll men de va ju UPPTAGET som vanligt..tänk om kärringarna kunde lära sej att tvätta på dagtid när vi arbetande föräldrar jobbar...så de kunde vara ledigt där nere på kvällstid.MEN NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...men bråka om en dammtuss som är 2x2 mm,som nån RÅKADE GLÖMMA borsta bort  ur torktummlaren blir de ett jävla liv om...jäkla tvättstugepoliser. JA JA...jag får tvätta i morgon istället då!!

Kommentarer

  • Mari säger:

    uuuuh, vad pissigt o försova sig! Hela dan blir ju helt sne! O va jag e glad o slippa tanterna!!!

    Pöss o kram!

    2008-02-21 | 15:20:21
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: