Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Shoppingtur med barnen

Kategori: Allmänt

Hämtade barnen i skolan idag och drog in till skokanonen..dennis behövde nya skor till gymnastiken.Hans fötter har växt så fruktansvärt nu..str 38.
De blev lite snopet när jag kom till kassan..hade nämligen glömt betalkortet hemma..gissa att jag blev irriterad på mej själv.De va ju bara att vända hem och hämta det..barnen stannade hemma då.De hade ingen lust att följa med sin virriga mamma igen in till stan.
Passade på att sticka in huvudet på Lindex och Team sportia..hittade kalsonger åt christian på lindex och en present åt honom på Team sportia tills han fyller om 1 månad.

Finfina skor han hittade,eller hur?
image16

Jag hittade senaste nummret av tidningen "Digital Foto"
Så den ska jag läsa i kväll innan jag somnar...

Kunde ju inte motstå de smarriga semlorna som låg framför
mej när jag skulle köpa smör...Hmmm...skäms på mej.
Ingen karaktär alls..men gott va de..hi hi!!


image18


Kommentarer

  • Mari säger:

    Snygga skor! Ser goa ut! Och semlor...ååååh, vad gott! Den tidningen ligger här hemma med - massa bra tips o råd i den! Mannen min åkte i förra veckan iväg o fotade på gamla kyrkogården, mitt i natten med sjörök/dimma! Han e galen! Men han e grym på foto! På hans sida finns en länk te hans flickr-konto, kolla in det!
    http://wwww.goflorp.blogspot.com

    Nu ska jag sova - tandläkaren i morgon!Urk!

    Kram/Mari

    2008-02-19 | 23:14:16
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: