Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SUCK

Kategori: Allmänt


FÖRSTA DAGEN MED MOROT OCH ÄPPELDIETEN:GISSA HUR DEN GICK DÅ??Den SPRACK,,de vankades ju smörgåstårta på boeende träffen, på jobbet idag...vem kunde motstå den...ja inte JAG iallafall.

Blir lite smått förbannad på mej själv va!!Men nu har jag varit och handlat morotsjävlar och äppeläckel,så vore självaste den om jag inte ska kunna knapra lite nyttigheter i morgon
                         
                                                                        image65

Kommentarer

  • Mari säger:

    Hahahahahaa, du e ju världens roligaste! Morotsjävlar o äppeläckel! Hahahahahahaa! Då håller jag mig hellre te GI, jag får äta massa gottigott!:D

    2008-02-28 | 09:00:12
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: