Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SUPERREA...

Kategori: Allmänt

Dennis jacka har varit spårlöst försvunnen och den han har haft nu har typ varit 2 storlekar för små....inte speciellt gulligt.Stackars lilla barn måste få en ny jacka insåg jag i dag när han kom gåeende på skolgården...brassade in till stora staden idag igen!! OCH,till min stora LYCKA så va de halva reapriset på allt inne på JC...kan de bli bättre för en  som är jagad av  1 miljon räkningar i hälarna.Hittade en jacka och mycket mer till båda grabbarna..


                              

SIMPSONSTRUMPOR


Allt detta för 433 spänn!!  Helt fantastiskt tycker jag...helnöjd är vi alla 3.

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Ja, visst va det super med JC:s rea... Jag hittade åxå en del kläder där i tisdags. Den brunrandiga tröjan fick Theo åxå. Köpte nog 6 tröjor tror jag, för typ 250 spänn. Kanon ju! Kramen Nettan

    2008-02-22 | 00:36:51
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här: