Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Välkommen till en del av mitt liv...

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag oxå en egen blogg som ska handla om mitt å pojkarnas liv..Jag är en heltidsarbetande mamma på 32 år till 2 underbara killar, christian som fyller 11 i mars och Dennis som fyller 10 i maj.Vi har även en golden retriver (zingo) som blev 3 år nu i februari.
Just nu är pojkarna hos sin pappa men de kommer hem i morgon kväll igen,själv jobbar jag i kväll och i morgon kväll..ska  i väg till Harsa i morgon å åka lite skoter med Patrik tobias och linda.Eftersom de inte finns nån snö här hemma som går att åka på får man lasta skotrarna och åka  till annan ort om de ska bli nå åka av den här vintern.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: