Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ÄNTLIGEN.....

Kategori: Allmänt

.......SOMMARLOV!!!!!

Vilken fantastisk dag på första dagen på sommarlovet..30 grader varmt i skuggan.
Jag minns ju själv vilken härlig känsla man hade i kroppen som barn när man fick sommarlov.

Nu har klockan ringt ut för grabbarna och de är sommarlov...nu har de gått ut 3:an och 4:an!


Alla barnen går i parad från Rosenvallsskolan ner till Söderala hembyggdsgård med Fanan i topp och trummor som slår...HÄRLIG SYN!! Alla barn ser så lyckliga ut där de går i sina nya fina examenskläder.



Sedan va de sång på gång...





Träffade Lars (barnens pappa) och Anette och lilla elin (grabbarnas lille syster)där oxå.
Och hon va för söt i sin lilla hatt och sina bara fossingar...



Rektorn höll ett litet fint tal och önskade alla en trevlig sommar och tackade av Berit som gick i pension nu Hon har varit Christians fröken detta läsår.


MINA FINA GRABBAR SOM ÄNTLIGEN FÅTT SOMMARLOV.





Kommentarer

  • Mari säger:

    Åååååhh...vilka fina kort! Och va härligt med sommarlov! Jag minns oxå hur det var, känns ju som igår bara! Har dom fått en lillasyster - visste jag inte! Ursöt liten tjej! Små bebifötter e dom enda söta fötterna i hela världen!;)

    2008-06-06 | 09:21:16
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Pernilla säger:

    Klockan var jätte fin! Sen såg jag att du tagit kort på "damsugare" som är sverige damsugare. Åt såna igår, heeh :)

    2008-06-07 | 09:18:20
    Bloggadress: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: