Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BOCKSJÖN

Kategori: Allmänt

Igår när jag hämtat kidsen hos deras pappa stack vi till Bocksjön för att svalka av oss..de blev ju så där äckligt varm så där på kvällen...eller jag badade ju inte då förståss...jag knäppte kort istället!

Rätt mysigt ställe att kvällsbada på faktiskt..men de finns blodiglar i den sjön..och DÄRFÖR badar jag inte där.
Förstår om jag skulle få ett sånt äckel på mej,då svimmade jag och drunknade DIREKT!!



    En liten bild bara!! 
                                   
                                            Killarna simmar ut!!

                                           Dennis syns genom ring!"

Kommentarer

  • Mari säger:

    Men det finns blodiglar i alla sjöar...precis som mygglarver, vattenspindlar o annan skit! Urk...nu ska jag aldrig mer bada!skrattar I vårt salt vatten finns i o f s bläckfiskar o krabbor o annat äckligt!

    Bocksjön e himla mysig - skönt vatten där med!

    2008-06-10 | 06:16:30
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: