Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Igår hände....

Kategori: Allmänt

.....inte så mycket på förmiddagen,den gick åt till att äta frukost kolla lite på sommarmorgon och diska och byta i buren åt Bamse.Dennis är så duktig att sköta om honom!
Sedan vid 1 tiden skjutsade jag ner Dennis till Elliot..de ville så gärna leka.Själv åkte jag och handlade bröd och messmör,Dennis kan ju inte leva utan de pålägget å visst de är rätt gott faktiskt..men då vill jag ha de på rostat bröd.

Sen åkte jag hem och gjorde lasagne,när lasagnen lagomt va klar kom Kalle och Patrik upp på kaffe.Så vi fika och åt Lasagne..GÖTT GÖTT!

Senare på kvällen när DEnnis kommit hem från Elliot så bar de iväg upp till Maggan som fyllde år...fika igen...men tyvärr så va tårtan slut..men de va kanske lika så bra!

                               Vi hade köpt med oss en  solros i kruka...de e sommar med solrosor!!
                                                                            

Kommentarer


Kommentera inlägget här: