Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SNABBVISIT

Kategori: Allmänt

Mammsen och Björn kom hit i går vid 10 tiden för att hämta Christian...han ska vara hos dom på Lidingö i 2 hela veckor! De ska b l a åka till Helsingfors i 2 dygn..de blir nog superskoj för honom!
Sedan kommer mamma och Christian med tåget och då tar mamma med sej Dennis till Lidingö,så får han stanna i 2 veckor.

Jag och Dennis fick ju en massa paket oxå eftersom vi fyllt år för inte allt för länge sedan.
Och vi fikade på lite hemmagjord glasstårta!

  

Jag fick de här:::::
 6 stycken handukar           
 Ett JÄTTEFINT halsband
Ett badkit som luktar ros!
 En sån där som man ställer kastruller på.

Dennis fick de här:::
 Den bästa skivan i världen enligt Dennis
 Ett silverhalsband.
2 stycken äventyrsböcker.
 En klockradio

Sedan fick han lite pengar oxå.

De blir mysigt att få rå om killarna,bara en i taget...de har så olika intressen,så nu passar jag och Dennis på att göra sånt som han tycker är skojigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: