Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

STRANDEN HELA DAGEN

Kategori: Allmänt

Sprang över till Nettan för att sola lite...hon har ju egen trädgård och de är ju roligare att sitta där och sola än här mitt på gården bland alla fönstertittare.

Väl där bestämde vi oss för att gå ner på stranden istället...de va  ju SÅÅÅÅÅ VARMT på hennes baksida. Skönt att sitta vid vattnet så man kan doppa sej emellanåt!!!

Jonis ville ju prova sitt nya cyklopsett oxå..


Nettan tog med sej lite melon.....så frächt med vattenmelon på stranden.

NAM NAM NAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


En sverigepunchrulle så klart på självaste nationaldagen blev de ju
till kaffet oxå.


Jonathan smaska och åt så han hade melon över hela kroppen.
HÄRLIGT MED SOMMAR....


BRUNIS NETTIS!!!


De här va en mysig dag....måste göras om fler gånger..då med alla våra barn förståss.
Mina är ju hos sin pappa och Theodor va hos en kompis så de blev ju bara vi 3 denna dag.

Kommentarer

  • Mari säger:

    Men gud vilket bra kort på Jonis, det översta - ansiktet e ju fångat så fint! Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Skönt kort på Nettan med hela Florsjön i bakgrunden! Tänk att Blonda o jag gick över hela den i snöstorm! Hahaha...



    Vi har haft en himla go dag här nere med - nu är det sommar o sol o härliga dagar!



    Kraaam!

    2008-06-06 | 23:09:23
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: