Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Annandag påsk=dubbla pengar

Kategori: Allmänt

SÅÅ har jag jobbat hela dagen på sista påskdagen...dubbla pengar alltså..de är ju aldrig fel.
Kännde mej rätt pigg och allert när jag slutat jobbat..så jag och zingo gick en prommenad på sjön.
Så jädrans härligt..blev tillochmed svettig..inte vet jag om de är ett tecken på att jag är förbaskat otränad..HE HE NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

Innan jag va duktig och tog långprommis med Zingo så stack jag in huvudet till Nettan och lånade 3 filmer..men barbie-filmen skippade jag faktiskt.

                              
                                                                      image203  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: