Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Bilen

Kategori: Allmänt

OK!! va ju in med jävulsbilen igår på besiktningen....tror ni den gick igenom??? NIXPIX!!
Hade lixom knappt nån broms på höger bak,bara att laga och se glad ut då! Stackars zingo fick oxå följa med...han får hänga med på de mesta han..HE HE..han kunde sitta där bak sa besikningsgubben,men de va ju bara de att när han hissade upp bilen för att kolla under den så fick ju stackars zingo ett hysteriskt utbrott inne i bilen,så de va första och sista gången han ville följa med dit. STYGG MATTE JA EEEE.

image88

     sablars oxå!!!

Ja de va ju bara att åka hem,men först blev de en sväng in till E-center för att handla kyckling,jag och christian skulle käka thai mat..Vi passade på att äta de eftersom Dennis (han hatar thai mat)va hos en kompis och fick 
stanna och äta där.
Christian va såååå duktig att hjälpa mej att steka kyckling!!
image89

Skjutsade iväg Christian på innebandyträning efter vi käkat,jag passade på att ta en kopp kaffe och en kubb (skäms på mej igen då)hos nettan så länge dom tränade...min lilla vän runt hörnet.

Sedan blev de ilfart till bergvik för å hämta busarna från träningen och hem å fika och läsa läxor.

Kommentarer

  • ulrika säger:

    hejsan! tyvärr så tror jag att det bara är till i morgon dom är där med luftkuddelandet.. hör av mig om jag ser att det är i helgen tror det stod i tidningen.. Kramiz

    2008-03-06 | 20:02:03
  • Vettan säger:

    Meeeeeeeeeeen då,,varför??

    2008-03-06 | 22:45:46
  • Nettan säger:

    Tack vännen!
    Du är för gó du!...
    Kram

    2008-03-07 | 22:52:11
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här: