Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

God morgon då!!!

Kategori: Allmänt

JAPP....vad är de för väder i dag då....jo nämligen sånt här..urk å fy fablar,vill bara lägga mej under täcket igen..men de går INTE..här ska tvättas kläder (ca 150 ton),har ju bokat tid från kl 11.

image123

VARFÖR ska de snöa när det är 14 mars..så de blir äckligt snöblask som tränger in i mina skosulor och som letar sej in till mina strumpor som bara dryper av snöblask när jag gått en prommenad med zingo,som för den delen oxå blir SKITTORR av de här SUPERFIIIIINA vädret...Nä man får väl ta sej i "kragen" och försöka se de positiva i de hela som min psykolog säger..NOT!!

Kommentarer

  • Sophia säger:

    Tack för kaffet!
    Du ska inte tro att det är nå torrare i landet ingenstans, plus att kärring-j på nedre botten nu har snott TVÅ parkeringsplatser av mig så vi får simma till våran ytterdörr i allt snöslask, p.g.a. att jag får parkera bilen på täkten tretusen mil från lägenheten. Vi syns, jobba lugnt och fint i helgen!!
    kram på dej
    Sophia

    2008-03-14 | 21:54:18

Kommentera inlägget här: