Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Kopp kaffe

Kategori: Allmänt

                                                              Måste dricka kaffe nu innan jag kräks å dör

                                                               
                                                                               image219

Kommentarer

  • Mari säger:

    Hahahahaha! Snygg filur!
    Jag är inte mamma - men jag tror på nåt sätt jag förstår, hur jag nu kan göra det! Otillräcklig är säkert ett ord som passar mammor...men jag tycker du är en helt suverän mamma som fostrar två fina pojkar skitbra! Och käka pizza o må gott, att käka sunt e baske mig ingen dans på rosor - man förebrår sig själv så fort man misslyckas ändå! Så njut av pizza - det är mat!!! Jaghade blivit mycket mer orolig om du INTE ätit alls!
    Hoppas ni kan komma ner i sommar o bara slappa hos oss, ingen stress, ingen oro - bara vara!

    Och Tradera e apkul, men livsfarligt!

    Knus o klem!

    2008-03-25 | 21:25:02
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • joel säger:

    oj, vilken kul kvällsplan ;D

    2008-03-26 | 02:18:45
    Bloggadress: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här: