Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

simpson

Kategori: Allmänt

Det svider i mitt mammahjärta att christian inte är hos mej på hans födelsedag utan hos sin pappa,det känns inte roligt alls....men jag har varit till honom och kramatom en stund.
Vi fikade och han öppnade presenterna som jag och dennis var och handlade igår till honom,Dennis köpte en simpsonaffisch och en studsboll till honom.Simpson är ju lixom en favorit nu för tiden,så han blev ju naturligtvis superglad för affischen.


                                                                     image121
                                                         

Kommentarer


Kommentera inlägget här: