Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Trevligt samtal

Kategori: Allmänt

Fick ett så roligt samtal i går kväll...de va min kusin patrik som jag inte träffat på...ja..kan de vara 10 år eller nåt sånt!! fy så länge sedan..Men han har bott i Peru ett par år,så de kan väl vara en av anledningarna.Han har gift sej och fått en liten son.Och nu är ska de komma och hälsa på oss idag på eftermiddagen,ska bli såååååå himla roligt att få träffa honom och hans familj.

Annars va de vanlig fredag..jobba..hem och laga käk...sen skulle barnen på DISCO.Men tyvärr fick jag hämta Dennis efter bara en timme för han fick så ont i sin mage..vi åkte hem och spelade Black jack. Patrik( min granne och vän)kom upp en sväng så han fick vara med han oxå.

image92

Kommentarer

  • Mari säger:

    Jaha - då lär han pojkarna att bluffa!;)
    Skoj med oväntat besök!
    Nu ska vi åka in te Slottskogen o fika...

    2008-03-08 | 12:50:48
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Tu Madre säger:

    Tack för kommentaren :D
    hoppas du har en bra helg!

    2008-03-08 | 14:28:06
    Bloggadress: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här: