Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BJÖRK

Kategori: Allmänt

Nu har björkarna börjat slagit ut..mot alla allegikers förtret.
Men de är så härligt att de snart är sommar..jag gillar inte våren riktigt annars..hamnar ofta i nån sorts depression ,men de har varit jäkligt lugnt på den deppfronten i år faktiskt.
Undra va de beror på..men de kanske jag inte ska spekulera så mycket i utan låta de vara som de är bara..att jag mår bra!!

image403

Kolla!! Har lyckats lista ut hur jag får in text på bilden..men inte hur jag ändrar tecken´snittet.
Kan någon det kanske??
Nettan förklarade för mej hur man gjorde så nu testade jag..å de gick ju bra.

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Jaaaa, du kunde ju!... Det är nåt verktygsfält som ska fram ju... Teckensnitt heter det väl... Kommer fram automatiskt om du har Vista, men du kanske har XP? Kan väl hjälpa dig om jag kommer förbi nån dag...

    Skönt att du mår bra!

    Kram vännen!

    2008-05-02 | 14:26:40
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här: