Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ETT MIDDAGSTIPS KANSKE

Kategori: Allmänt

Funderar lite vad vi ska käka idag till middag..funderar på köttfärssås och spagetti de va så länge sedan.
De är alltid svårt de här med maten tycker jag.
Kanske man skulle göra som de i Peru och Bolivia..föda upp marsvin för att sedan trycka i sej 65 miljoner marsvin /år.
De är tydligen ett vanligt livsmedel där och här har vi dom som husdjur. Men de kanske tycker de är lika konstigt att vi käkar gris och ko som vi tycker att de är att käka friterat marsvin...UUUURK!!
image431

Kommentarer

  • Mari säger:

    Nämen fyyyy faaan! Va äckligt! *ryser*
    Nu e inte jag hungrig längre...

    2008-05-13 | 11:39:48
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Herregud, hur kunde du lägga in denna bild.... tur att jag inte tänkt äta på några timmar, måste glömma det här nu... :-)
    Kram

    2008-05-14 | 08:30:41

Kommentera inlägget här: