Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GOJJA

Kategori: Allmänt

Va till Lotte idag och hämtade hem lilla hamstern...Lotte e ju en STOOOOOOOOOOOR djurälskare och har alla möjliga sorter...bla har hon 2 pappegojor..den ena heter ofelia.Hon brukar inte gilla kvinnor och främmande människor,men idag....då verkar hon älska främmande kvinnor.... hon vara på mej ÖVERALLT..jag är ju lixom lite smårädd för gojjor..men hon e så snäll så hon fick vara med och på mej.

Inte alla dagar man har en gojja på huvudet,men hon trivdes där som fisken i vattnet
Hon gillar "blingbling"som alla tjejer gör...så mitt halsband va supernice att tugga på.
Och borra in näbben i hårbotten va tydligen en favoritsyssla!!
Jag hade en annan frisyr när jag åkte därifrån än när jag kom.


image476

Kommentarer

  • Marie säger:

    Nu saknar jag inlägg här. Mycket att göra??
    Kram

    2008-05-28 | 09:08:50

Kommentera inlägget här: