Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MIN BALKONG

Kategori: Allmänt

Hittade nya balkongmöbler..för bara 350 kr på Dollarstore..äntligen har jag hittat en möbelgrupp som får plats på våran otroligt lilla balkong,men nu kan jag sitta och ta mitt morgonkaffe där ute..HÄRLIGT!!
    image388

Nu är de bara att vänta tills frostnätterna är över på riktigt så man kan köpa lite blommor och
sätta i mina fina krukor oxå..

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Snyyyyygt! Och nice att fika där var det ju åxå! Kommer och dricker fler koppar där jag...
    Jag tyckte åxå "Flood" var sådär, kasst slut var det ju...
    Kjam, kjam

    2008-05-01 | 13:12:09
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här: