Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

OK..SÅ BLONDINEN ÄR I FARTEN IGEN

Kategori: Allmänt

Läste på blondinbellas blogg att hon ska få en egen reality show...jag fattar ingenting..vad i hennes liv gör att de är värt att sändas på tv.
Bara för att hon är en 17 årig bloggare som går i skolan..med de enda bekymret i världen är vilken längd  hon ska ha på sina lösnaglar eller vilken Outfit-bild som ser bäst ut för att  kunna läggas ut på sin otroligt vardagliga blogg.

Har inte våra tv-förlag någon annan att lägga sina pengar på..kanske någonting som är viktigt eller en människa som har något att förmedla och dela med sej av till den riktiga världen med ett riktigt liv. Som inte bara består av smink och outfits hit och dit.

Hur kan denna blogg vara så interessant...någon som förstår de??

Kanske låter som en avundsjuk vettan här..men de är jag INTE...blir bara förvånad ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Meeeeen guuuud! Jag håller med dig, har folk inte nåt bättre att lägga sin tid på... Men, men inte kommer jag att titta iaf... och jag säger som dig, inte är jag då avis inte...
    Kram Nettan

    2008-05-14 | 20:23:17
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här: