Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

PERFEKT (egentligen)

Kategori: Allmänt

På sommaren är de perfekt att bo här i Mohed...jag bor nämligen 100 meter från stranden.
De finns vattenrutsch och uteservering..de är såååååååå härligt här på sommaren....att sitta där på kvällarna och ta sej en öl i glada vänners sällskap..barnen spelar minigolf och äter glass.
De brukar ha kareokekvällar på "servan"(som vi kallar de)...hur roligt är inte de!!!


LÄNGTAR TILL SOMMAREN OCH SEMESTER NU..SOL OCH BAD!!
image427

Kommentarer

  • Mari säger:

    Åh, jag äääälskar när du lägger ut bilder på Mohed...jag får tbx luktminnen, det luktar väldigt speciellt i Mohed med skogarna runt om o sjö alldeles intill...ja, Mohed ligger mig SÅ varmt om hjärtat!
    Och jag håller med - maskrosor är vackra! Min man håller dock inte med! Jag låter dom vara kvar med sin glada färg,han drar ursinnigt bort dom!

    Och visst är det härligt med vår - om man får må gott! Världen känns en aning ljusare o goare att vara i! Saknar dig massor nu känner jag!
    *vrållipaaaar, alltså gråter här nere;)*

    2008-05-10 | 11:31:36
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Marie säger:

    Visst luktar Mohed på ett härligt sätt. Det luktar kottar och sand tycker jag, underbart. Wow, vilka minnen man får...
    Kram

    2008-05-10 | 20:16:42
    Bloggadress: http://www.minmi.blogg.se

Kommentera inlägget här: