Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

PSYKBRYT

Kategori: Allmänt

Ja jag skriver en rad fast jag egentligen inte har nåt att skriva!!!

Känner mej trött i psyket och kroppen..ja jag vet..jag skrev i ett inlägg att jag mådde bra!!
Men de är ju så med mitt psyke..de går snabbt som ögat att de kolapsar..lika fort som de vänder åter och blir bra igen.
Känner för tillfället att jag bara vill låsa in mej och inte öppna dörren för någon..inte svara i telefonen för någon..inte se någon..inte prata med någon överhuvudtagen!!

De är en ren pers att behöva vara trevlig på jobbet..för att sedan rasa ihop som en korthög när dagen är slut och jag är själv och kommer hem.

Är de inte konstigt att de är så svårt att visa hur man EGENTLIGEN mår..fast ibland brister de så klart och naturligtvis på fel plats vid fel tillfälle..och då mår jag pyton för de oxå.

JA E FAAAAAAN KONSTIG ALLTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                               image415

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Meeeen gumman!
    Du vet ju att det är bara och komma förbi, och som vi pratade om, vad är det för fel med att visa känslor?!... Bryt ihop och kom igen...så brukar jag göra... Vi får göra det tillsammans då!
    Kramar Nettan

    2008-05-08 | 23:57:57
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se
  • Mari säger:

    Det där e inget konstigt alls, jag är precis likadan! Ända sen liten har jag vart sån, min mormor sa att jag var som en hand, ena stunden glad, nästa sekund arg, nästa ledsen...
    Det är nog bara o ta dagen som den kommer och göra det du mäktar med!

    Kramen på dig!

    Pst, ska vi säga nån vecka här nere?

    2008-05-09 | 07:49:05
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Ulrika säger:

    Du vet vart jag finns bara att säga till när du behöver nån att prata eller skälla på.. kramar om

    2008-05-09 | 08:21:10
    Bloggadress: http://ulle69.blogg.se
  • Marie säger:

    Alla är våra dagar helt olika. Varför ska vi alltid vara glada och positiva för?? Hur ska vi då veta när vi verkligen KÄNNER glädje?? Nej, fram med lite argsinthet och ledsamhet så känns det härligt sen när det vänder till glädje.

    Kram

    2008-05-09 | 10:50:17
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se
  • Marie säger:

    Just ja, svar på din fråga. Jag jobbar "så klart" på Sundgrens Åkeri, på kontoret. Är man ingift i firman så......

    2008-05-09 | 10:51:19
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se

Kommentera inlägget här: