Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

EN ROLIG LISTA

Kategori: Allmänt

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till13 och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?Tack snälla!!
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?Fin den du,he he.
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? Men nääää inte min bil...
4. Vilket sms blev du mest berörd av?Öh på forsgården och jobbar ju
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?Ja ok
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Tja gumman.
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Oktoberknullet har startat.
8. Vad vill du höra mest av allt?Mera foton på simon
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? Kom igen nu då
10. Din romantiska replik? Mmm säger desamma
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Japp...ja e vaken

Kommentarer

  • Sara säger:

    haha, den där måste jag bara ha på min med....

    svaret på 7 an var bäst ;)

    2008-10-10 | 22:01:30

Kommentera inlägget här: