Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

JOBBIG NATT

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig från mitt fantastiska arbete..härligt men då har man ju alltid jobb här hemma i stället.
    Dennis hade en mild form av sin krupp i natt hade lite svårt med andningen och va lite rädd
och ledsen..så här har vi varit vaken halva natten och druckit varma koppen för att de skulle släppa lite i 
      i halsen på honom och de gjorde de så vi somnade om till slut.Men han får vara hemma med mej i dag efter
som han fortfarande låter som en hund som skäller i halsen.

De brukar ju växa bort de där med krupp..och faktiskt trodde jag för ett ögonblick att de gjort de på honom eftersom de va så länge sedan han haft de...men men inte riktigt än då.

När jag va liten hade jag krupp jag med och han har väl fått ärva de av mej då stackars barn...jag minns de som i går hur otäckt och hemskt de va.   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: