Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LOPPISFYND

Kategori: Allmänt

Va in till "Mias loppis" idag och hittade dessa underbara burkar...har fått nån förkärlek till gamla burkar nämligen.
Som jag egentligen inte visste att jag hade...he he.

Kakburkar som man staplar på varandra.. kommer att bli en fin färgklick i köket.
Så nu är de väl dax att baka lite kakor att fylla dom med.


Och denna gamla teburk från 1915.


Sprang in på expert för att köpa ett större minneskort till min telefon oxå och så följde de med en sån där "grunka"
så jag kan föra över bilderna smidigt från telefonen in i datorn. Fick lite rabatt på den oxå fråga mej inte varför för jag bad inte om de. Nästan 60 spänn billigare.

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Hehe, va bra att du fick rabatt! Kanske var av min goa kusinvitamin, lr???

    Kjam, kjam

    2008-10-08 | 23:02:22
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/
  • Marie säger:

    Den stora kakburken har jag också, står här hemma på min frys så den syns bra i köket!!! Läcker!!!

    Kram

    2008-10-09 | 08:42:20
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Marie säger:

    Den stora kakburken har jag också, står här hemma på min frys så den syns bra i köket!!! Läcker!!!

    Kram

    2008-10-09 | 08:42:36
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: