Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Myskväll

Kategori: Allmänt

I går kunde jag minsann säga ÄNTLIGEN FREDAG..Grabbarna bestämde att vi skulle käka tacos så de gjorde vi så klart
De är ju min favvomat de.. skulle nog kunna käka de 3-4 gånger i veckan och tur nog så blev de lite över oxå så de får bli lite tacolunch för oss idag.Fick lite trevligt sällskap oxå av Patrik och sebastian.Sen blev de soffan med lite salta pinnar och kolor till IDOL.
   

Grabbarna vet ju att jag skriver en blogg men Christian vill absolut inte att jag sätter ut kort på honom och de får jag respektera men jag fick faktiskt lov att sätta ut denna bild på honom så därför är den med idag.
Christian har blivit så lång så han tar upp hela långsoffan nu..helt otroligt..dröjer nog inte allt för länge innan han är lika lång som mej!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: