Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

PROMENADER

Kategori: Allmänt

Nu ska jag ta med mej kameran och zingo med mej ut för att knäppa lite höstbilder på alla vackra träd.
Sätter väl ut lite fina bilder här sedan så ni får se oxå.
Jag har börjat att ta låånga promenader och de är så skönt..och känner att jag måste få igång min slappa kropp en aning.
Fast ibland känns de bara för tungt att ta sej ut,men de är bara att bita i de sura äpplet och ta en långpromenad för alla kilon av pizza och godis de senaste året har satt sej runt mina höfter och mage.
Har faktiskt gått upp 10 förbannade kilon,blir bara så irriterad på mej själv när jag provar byxor som jag kunde ha FÖRRA HÖSTEN som fan inte knappen räcker till på längre.MEN MEN man får sona för sina många kvällar med film och godis.
                              JAG ÄR BEROEENDE AV SOCKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag skulle kunna tugga på skärmen  bara för att de är godis på bild här nu.
image43

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag e åxå beroende av socker...suck det e juh såå jobbigt...jo jag har nog en släng av 30 års kris jag med ;)

    hehe

    2008-10-01 | 14:54:22
    Bloggadress: http://sara78.blogg.se/

Kommentera inlägget här: