Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SKADAD I OMKLÄDNINGSRUMMET

Kategori: Allmänt

Igår när jag skulle byta om innan jag åkte hem från jobbet brast ett ytligt kärl som jag har/hade på näsan..de sprutade blod från näsan,helknasigt va de..de tog aldrig stopp på blodflödet.Så där fick jag stå i 25 minuter extra på jobbet för att stoppa mitt blodflöde.Tur att Ulrika hade såna här fina bra plåster i sin väska och hjälpte mej att torka mitt blodiga ansikte.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Men hua då vad otäckt...

    hoppas näsan har läkt nu

    2008-10-14 | 18:00:27
    Bloggadress: http://sara78.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Men du, hur du såg ut... Tur att det fixade sig till slut iaf.

    Kram

    2008-10-14 | 22:05:22
  • Micke säger:

    Du ser nästan ut som en boxare..stackars dig kram

    2008-10-15 | 15:26:19
  • Carro säger:

    Farligt på jobbet =)

    2008-10-21 | 19:06:54
    Bloggadress: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: