Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TÅRAR

Kategori: Allmänt

Igår fick jag beskedet....jag ska bli omplacerad från mitt jobb.Inte så där skitkul precis att bli flyttad på efter 15 år med mycket svett blod och tårar.Tycker mest de är skit just nu.
Så gårdagskvällen va inte direkt helmysig som ni kanske kan förstå....många tårar rullade ner för mina kinder.

Barnen såg att jag var ledsen och de funderade ju naturligtvis varför och jag försökte förklara så gott de gick.
             De sa att de skulle ut och cykla lite och efter en halvtimme kom de hem med en present till mej.
De sa att de tyckte så synd om mej att jag va så ledsen....och vet ni vad de hade köpt till mej..jo denna.


♥De är så goa mina älskade pojkar.♥
Jag blev så glad för denna fina present!!!!!!!!!!

Ska man kunna visa sina barn att man är ledsen??

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Ja, varför inte?!.. Det brukar jag göra iaf..tror nog att de kan tycka om att få trösta och få tycka om sin mamma lite speciellt ibland...

    Kram

    2008-10-16 | 14:52:48
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/

Kommentera inlägget här: