Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

USCH..

Kategori: Allmänt

..i morgon är de måndag igen och jobb.
Har ingen lust att jobba heller längre med de jag håller på med och vi fick veta den 30/9 att de är förflyttningar på gång.
Hela 5 stycken ska behöva byta arbetsplats...de är ju så fiffigt att man blir ju inte uppsagt från detta fantastiskt välbetalda arbetet,utan man blir FÖRFLYTTAD.

Till saken hör ju att jag eventuellt kommer att bli en av dom eftersom jag är en av de yngre på arbetsplatsen..de går ju efter antal år som man jobbat åt kommunen.Även fast jag jobbat inom detta i 15 år så sitter man inte säkert alls.
Och vart någonstans man hamnar har man ju ingen aning om heller..kan ju bli flyttad så man får åka flera mil om dagen..har ingen lust med de alls.

Får man ångest eller får man ångest av detta...JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Men fy vad drygt det där lät...

    Det e så typiskt, hoppas du slipper men om du måste bli så hoppas jag att du kommer till ett bra ställe!!!

    2008-10-05 | 19:47:12
    Bloggadress: http://sara78.blogg.se/

Kommentera inlägget här: