Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

APOTEKET NÄSTA

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!! nu har jag hunnit med mycket..förstår egentligen inte vad de är med mej just nu..jag sover kanske bara 4 timmar/natt och ändå vaknar jag och är pigg som en mört och har hur mycket energi som helst..känner fasen inte igen mej själv.

Har redan hunnit städat lite här hemma ja bara dammsugit och dammat,gått en långpromenad med zingo,ätit frukost tillsammans med barnen.
Nu ska jag åka till apoteket för att köpa lite alvedon och lite annat smått och gott som är bra till mina sjuka grabbar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: