Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FINT FÖR ALLA

Kategori: Allmänt

Bamse har fått flyttat in i sin nya bur som vi gjorde av den stora plastlådan som jag köpte på ikea,han blev nog mest förvirrad och bet sönder hela sitt sovnäste.
KNASIGT!!!!!! Undrar varför han gjorde så??


Jag är ju i inredningstaget just nu som ni kanske märkt och nu har jag hämtat hem Dennis nya  hylla och kolla vad fint de blev i hans rum nu..har ju tagit bort hans sittsäck som han haft hängandes i taket som bara tog plats..han har ju blivit lite för stor för att få plats i den.
 

Nu är de bara christians rum kvar och där funderar jag på att måla om i vitt och någon fin färg på en fondvägg..heter de så..jo!?

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Du har gjort så fint o ditt hem är verkligen inbjudande både för djuren o oss alla som kommer på besök....puss puss mamma

    2009-02-02 | 11:50:16

Kommentera inlägget här: