Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Kinarestaurang och klippning

Kategori: Allmänt

Idag har vi gjort stan..eller jag har gjort stan..kidsen stannade i lekparken och softade lite i nätet
efter en supergod lunch på kinarestaurangen.Jag käkade 3 små rätter och grabbarna
tog friterad kyckling med sötsursås.

    


Efter lite vilande i lekparken gick vi till klippboden för att killarna skulle
    klippa sej...de är ju skolfoto i morgon på skolan,å då måste man
ju vara snygg i håret.Nu har de valt ut vad de ska ha på sej för kläder i morgon.

 En nyklippt Dennis..Christian fick jag inte knäppa på,men han blev jättenöjd han
med. Och jättefin så klart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: