Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LITE TRÄNING PÅ GYM

Kategori: Allmänt

Ja vad är de som har hänt idag då....faktiskt inte mycket förutom att jag jobbat inom LSS från kl 13-21.
                 Vårdtagaren som jag är hos åker in och tränar på rehabenheten inne i stan
och då passade jag på att köra ett pass med lite träning på gymet som han tränar på,gissa att jag har ont i mina
                                                         otroligt otränade armar just nu.

Att man inte tränar mera än man gör...de gör ju en bara väl på både insidan och utsidan....jag har ju faktiskt ett gym 50 meter från där jag bor,kanske blir ett litet studiebesök dit bort
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: