Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

OOOPS!!

Kategori: Allmänt

Trodde ju att jag började jobba 7.30 i morse..men oops..icke.
                 KLOCKAN 7 skulle jag vara på jobbet.
Tur att grabarna va morgonpigga i morse annars vet jag inte
om jag skull ha  lyckas komma i tid.Men de va ju bara att sätta
                sej i bilen och lägga plattan i mattan.

                      Phu..bara en minut försenad!!!!!!!!!!!!!!

Tog firmabilen och skjutsade grabbarna till skolan och sen va de ju 
bara att knega på, en helvetesdag till på denna idiotarbetsplats........      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: