Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

VALBO

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig från mitt jobb men inte här hemma,här ska tvättas kläder hela långa dagen.
Har inte tvättat på 2 veckor så ni kan ju bara tänka er hur mycket tvätt jag har att hålla på med idag.

Har redan tvättat 4 maskiner och de är nog lika många kvar...att jag gör så här JÄMT.Spar med att tvätta tills de är ett berg.Men sen är de skönt att de är klart.

Imorgon ska jag åka till Valbo med en av våra vårdtagare och gå på IKEA.Jag jobbar mellan 12 - 19.30.Har spanat lite på deras hemsida vad jag ska passa på att handla.
RIBBA RamX 4 st  att sätta in blder på barnen.
Sedan vill jag ha lite nytt till badrummet oxå.
SAXÅN DuschdraperiSAXÅN RUND Badrumsmatta
SAXÅN BadhanddukSAXÅN Badhandduk
I hallen tänkte jag sätta upp den här hyllan med värmeljus på
STRIPA VägghyllaGALEJ värmeljushållare

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Åh, va kul med IKEA, jag vill åxå åka och shoppa! Trots att jag varit i Gävle varje dag denna vecka, så har jag inte shoppat en enda pryl...Bra va??

    2008-09-26 | 22:11:46
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/

Kommentera inlägget här: