Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LÄNGTAR.....

Kategori: Allmänt

semester outfit

Vad tror ni om att vandra ner till stranden iklädd denna outfit.

Kan ju bara säga att jag VERKLIGEN längtar nu till man kan packa
kylväskan och kånka på stolar och filtar ner till stranden för att
bränna axlarna en aning...ser ju ju ut som en fryst torsk nu för tiden.

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Jag har skickat efter 2 par trosor svart+grå,men dom passar nog bättre till Dig så det är Påskpresenten till Dig...spets o jättefina...puss o kram sedan har jag hittat termos + fin filt till stranden så snart är det bara fina vädret som saknas...

    2009-04-09 | 16:34:45

Kommentera inlägget här: