Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BILLIGT SÅ DE FÖRSLÅR

Kategori: Allmänt

Nu har jag beställt resa till Sthlm,,med tåg så klart!!!!
De e ju skitbilligt att åka tåg..än så länge.210 spänn fram å åter.
Jag å grabbarna sticker dit vecka 44  när de är höstlov! Ska bli mysigt att
vara med mamma och björn några dagar.
Sen ska jag träffa min älskade storesyster oxå..ska krama henne hur mycket som helst..saknar henne sååååååååååååååååååååååååååååå.

Kommentarer

  • Persson säger:

    Jaha, SJ har plockat bort loket och ni knuffar vagnarna då? Senast jag åkte tåg kostade s-hamn-Sthlm 400 spänn, enkel resa! 300 hem! Å det var några år sedan.

    2009-08-14 | 22:34:19
  • Marie säger:

    Det beror helt på hur tidigt man beställer det där ju...

    Kram

    2009-08-17 | 11:56:29
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: